Beyşehir’in Sağlık Altyapısı Güçleniyor: Yatırımlar ve Hizmetler Yerinde İncelendi
BEYŞEHİR - Konya İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yusuf Yavuz ve beraberindeki hizmet başkanları, Beyşehir’de sağlık hizmeti sunan tesislerde incelemelerde bulunarak yürütülen çalışmalar ve devam eden yatırımlar hakkında değerlendirmelerde bulundu.
Ziyaret programı kapsamında İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yusuf Yavuz, daha önce hazırladıkları video ile Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu’na mesaj gönderen Yeşildağ Şehit Şefik Ayaydın İlkokulu idareci ve öğrencileriyle bir araya geldi.
Öğrencilerle samimi bir ortamda sohbet eden Doç. Dr. Yavuz, Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu’nun selamlarını ileterek çocukların sağlık alanına gösterdiği ilgi ve duyarlılıktan duyduğu memnuniyeti ifade etti.
Beyşehir Devlet Hastanesi’nde İnceleme
Programına Beyşehir Devlet Hastanesi ziyaretiyle başlayan İl Sağlık Müdürü Yavuz, Başhekim Uzm. Dr. Kutay Güven’den hastanede yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Sağlık hizmetlerini yerinde inceleyen Doç. Dr. Yavuz, tedavi gören hastaları ve yakınlarını ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti.
Birinci Basamak Sağlık Hizmetleri Değerlendirildi
Daha sonra Beyşehir İlçe Sağlık Müdürlüğü’nü ziyaret eden İl Sağlık Müdürü, İlçe Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Kendir’den ilçede yürütülen birinci basamak sağlık hizmetleri hakkında bilgi aldı.
İçerişehir Aile Sağlığı Merkezi ile Beyşehir 2 No’lu ve 4 No’lu 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu’nda görev yapan sağlık çalışanlarıyla da bir araya gelen Doç. Dr. Yavuz, fedakârca görev yapan sağlık personeline teşekkür etti.
Yeni Sağlık Kompleksi Beyşehir’in Sağlık Gücünü Artıracak
Ziyaret kapsamında yapımı devam eden Beyşehir sağlık kompleksinde de incelemelerde bulunan İl Sağlık Müdürü Yavuz, projenin tamamlanmasıyla ilçenin sağlık altyapısına önemli katkılar sağlanacağını belirtti.
Yeni sağlık kompleksinde;
20 ünitli Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi,
9 birimli Aile Sağlığı Merkezi,
İlçe Sağlık Müdürlüğü,
Sağlıklı Hayat Merkezi,
Toplum Ruh Sağlığı Merkezi,
112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu
yer alacak.
Beyşehir’de devam eden sağlık yatırımları ve mevcut hizmetlerin değerlendirilmesiyle gerçekleştirilen ziyaret programı, ilçenin sağlık alanındaki geleceğine yönelik önemli istişarelerle tamamlandı.