Diyanet Akademisi Diplomaları Yeni Göreve Başlayan İmam Hatiplere Takdim Edildi

BEYŞEHİR - Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından düzenlenen “İmam Hatiplik Mesleki Eğitimi”ni başarıyla tamamlayan imam hatiplere, Diyanet Akademisi diplomaları takdim edildi.

14 Nisan 2025 – 22 Aralık 2025 tarihleri arasında Diyanet Dini İhtisas Merkezi Müdürlüğünde gerçekleştirilen eğitimi başarıyla tamamlayarak 2026 yılı Şubat ayında görevlerine başlayan personele diplomaları, İlçe Müftüsü Enes Aktaş tarafından verildi.

Törende konuşan Müftü Enes Aktaş, göreve başlayan imam hatiplere hizmet hayatlarında başarılar dileyerek, Diyanet Akademisi diplomalarının hayırlı olması temennisinde bulundu.

Yeni görevlerine başlayan din görevlilerinin, vatandaşlara en güzel şekilde hizmet sunmaları dileğiyle program sona erdi.