Haber Detayı
03 Nisan 2017 - Pazartesi 11:29 Bu haber 7107 kez okundu
 
Beyşehir Belediyesi’nden Hizmet Memnuniyeti Çalışması
BEYŞEHİR - Beyşehir Belediyesi, ilçe genelinde hizmet kalitesi ve sunumunu daha da artırmaya yönelik yeni bir çalışma başlattı.
Güncel Haberi
Beyşehir Belediyesi’nden Hizmet Memnuniyeti Çalışması

BEYŞEHİR - Proje kapsamında ilçe genelinde ev ev, kapı kapı dolaşan yerel yönetimler öğrenimi alan gönüllü üniversite öğrencileri, ziyaret ettikleri hanelerde Belediye’nin yürüttüğü hizmetleri anlatıyor, yapılan hizmet ve çalışmalardan  memnuniyet duyulup duyulmadığının tesbitini yapıyor.

Beyşehir Belediye Başkanı Murat Özaltun, yaptığı açıklamada, göreve geldikten sonra 3 yıl içerisinde ilçe genelinde birçoğu ilk olan birçok proje ve hizmeti hayata geçirdiklerini hatırlattı. Bu hizmetlerin vatandaş nezdinde kabul görüp görmediğini anlamak, gelecekteki projelere vatandaşların da görüş ve düşünceleri doğrultusunda yön vermek adına Belediye olarak yeni bir çalışmaya imza attıklarını belirten Özaltun, gönüllü üniversite öğrencilerinden de bu çalışmada katkı ve destek aldıklarını söyledi.

“BELEDİYE’NİN GELECEKTEKİ HİZMETLERİNE YÖN VERECEK ÇALIŞMA”

Beyşehir’deki yatırımların hizmet noktasındaki memnuniyetini ölçmek için Ali Akkanat Kampüsü’nde yerel yönetimler öğrenimi gören öğrencilerden 40 kişilik bir ekip oluşturduklarını ve bu ekibin çalışmalara bir süre önce başladığını ve ilçe genelinde ev ev, kapı kapı gezerek vatandaşlarla buluştuğunu aktaran Özaltun, “Birisi kız, diğeri erkek olan iki öğrencimiz, her gün gün içerisinde yaptığımız bir planlama dahilinde mahalle ve sokak aralarına girerek vatandaşlarımızın kapısını çalıyor. Ziyaret edilen mekanlarda evlere konuk olan öğrencilerimiz, ellerindeki formları verilen cevaplar doğrultusunda doldurarak vatandaşlarımızın Belediye hizmetlerinden memnun olup olmadığını öğrenmeye çalışıyor. Vatandaşlarımıza, hayata geçirilen hizmet ve projelerin yanısıra, Belediye’nin sunduğu çevre ve sağlık, kültür ve eğlence hizmetleriyle ilgili sorular yönelten öğrencilerimiz, onların memnuniyet derecesini ölçmeye çalışıyor. Öğrencilerimiz, Beyşehir Belediyesi’nin sunmuş olduğu hizmetlerden ne şekilde haberdar olduğunun yanısıra, hizmet alırken eşitlik ilkesinin ne derece alındığına yönelik sualler de soruyor, ‘nasıl bir belediye istiyorsunuz? Size göre ideal bir belediyede olması gereken özellikler nelerdir?’ gibi sorulara da cevap aranıyor. Ayrıca, Beyşehir Belediyesi’nin önümüzdeki dönemde ne gibi çalışmalar yapması gerektiği konularında sorular yöneltiliyor. Görüş ve öneriler alınıyor.Bu şekilde vatandaşlarımızın ilçemiz genelinde yürüttüğü çalışma, hizmet ve hayata geçirdiği projelerden memnuniyet duyulup duyulmadığını anlamaya çalışırken, gelecek çalışmalarımıza da halkımızın istek ve beklentileri doğrultusunda yön vermeyi planlıyoruz. Öğrencilerimizin doldurduğu formlardan tesbit ettiğimiz vatandaşlarımızın dert ve taleplerini ise ilgili birimlere aktararak anında yerinde getirmeye, varsa sorunlarını çözmeye çalışıyoruz”  dedi.

“GÜNDE ORTALAMA 50 EV ZİYARET EDİYORUZ”

Çalışmaya katılan yerel yönetimler öğrencisi Ayşegül Özdemir, ev ev, kapı kapı dolaşarak ziyaret ettikleri evlerde vatandaşlarla buluşup iç içe olduklarını belirterek, “Böyle bir işi severek yapıyoruz. Günde ortalama 50 ev ziyaret ediyoruz” dedi.

Üniversite öğrencisi Necmi Babacan ise, bölümüyle ilgili bir çalışma içerisinde olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirirken, “Ayrıca insanlarla iç içe olmak, onların dertlerini dinlemek, varsa şikayetlerini almak, sohbet etmek çok güzel bir şey. Mahallelerimizde çat kapı yaparak kapısını çaldığımız ailelerden bazıları evlerinde o an olmayabiliyor, kapıyı açmayanlar da oluyor. Ama bu bizi hiç yıldırmıyor. Amacımız, Beyşehir’deki tüm evleri ziyaret edebilmek, insanlarımızın dertleri, sıkıntıları neyse bunların giderilmesine katkı ve destek sunmak. Bu anlamda bize kapılarını açan herkese ulaşmaya çalışıyoruz. Bu proje, iki aylık bir süreyi kapsıyor, bu süreçte ilçemizdeki bu çalışmayı tamamen bitirmeyi hedefliyoruz. Vatandaşlarımızdan en çok aldığımız talep, otopark sorununun giderilmesine yönelik oluyor. Doğalgaz isteyen vatandaşlarımızın yanısıra, evinin önüne çöp konteyneri konulması vb.gibi değişik çok sayıda istekler de gelebiliyor. Anında giderilebilecek konularda, talepleri ilettiğimiz birimlerimiz de vatandaşlarımızın isteklerini yerine getirerek onların kısa süre içerisinde mutlu olmasını sağlıyor” dedi.

Öğrenciler tarafından evleri ziyaret edilen Saffet Şener ise, Belediyenin yürüttüğü hizmetlerde halkın da görüş ve düşüncelerini almasının olması gereken bir çalışma olduğunu vurgulayarak, “Hiç beklemediğimiz bir anda öğrencilerimiz bize geldiler. Bizler de onlara kapılarımızı açarak  görüş ve düşüncelerimizi paylaştık. Bulunduğumuz yerdeki ortamı güzelleştirebilmek adına böyle bir takım çalışma ve projelerin geliştirilmesi taraftarıyım” dedi.

Kaynak: (BGRT) - Beyşehir Göl Radyo Televizyonu A.Ş. Editör: BGRT
Etiketler: Beyşehir, Belediyesi’nden, Hizmet, Memnuniyeti, Çalışması,
Yorumlar
Haber Yazılımı